Vilken tur



Idag har mina jeans från Modekungen.se äntligen anlänt, dom hade däremot anlänt till fel brevlåda.
Tur att det var Maddes brevlåda och ingen annans.
Hon var så snäll och kom förbi med mitt paket som jag väntat på i 2 veckor.
Jag är även glad över att dom passade som handen i en handske, det brukar ju vara svårt att beställa byxor tycker jag.


Så nu håller en nöjd och belåten Sonja på med dagens middag och väntar på att "gruvarbetarn" ska komma hem.

Kram på er!

Kram på er!

2009-07-07 | 17:31:53 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ååååh så fina!! Synd att man inte kan ha dina kläder längre :) Eller de va väl länge sen man kunde ha dina byxor :) hahahha

2009-07-08 // 08:57:16
» AnnO

alltså dom var juh då såå snygga! :)

2009-07-08 // 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback