Tisdag

Tisdag och jag känner mig fortfarande sliten efter Fredagens festligheter, är detta ett tecken på att jag börjar bli gammal?

Idag ska jag väl fortsätta att packa ner lägenheten i lådor och förbereda inför morgondagens resa.
I morgon åker nämligen jag och Johan till Ikea i Haparanda för att köpa lite nya saker till huset.
Det blir ca 80 mils bilkörning med släp, fy va jobbigt, men samtidigt roligt.
Saga ska vara hos sin Mormor och Morfar, jag hoppas att det ska gå bra.





2009-07-14 | 08:11:29 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Jag är oxå sliten efter fredagen å visst tror jag d är ett tecken på att man inte är en ungdom längre :)

2009-07-14 // 14:50:25
» Linda Boman

Ojj vad ni alla är gamla... Vissa känner sig som 15 fortfarande och ser även väldigt ung ut åxå motför er :)

2009-07-14 // 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback