Skräpigt värre

Det är helt otroligt vad mycket skräp man samlar på sig genom åren.
Jag håller på att packa ihop lägenheten så smått och inser att jag har alldeles för mycket "skräp".
Jag vill inte slänga bort sakerna  utan tänker att kanske en dag så kommer det till nytta.
Alla saker som jag samlar i lådor och i förrådet kommer sannerligen att ligga där nedpackade resten av livet.
Jag borde kanske köra det till tippen?

Idag har min snälla Pappa varit här och putsat mina fönster så nu är det gjort inför flytten.
Nu är det bara två veckor kvar.
Jag och Lotta ska på färghandeln idag och beställa mina tapeter. Hon är så snäll som ska hjälpa mig i tapetboksdjungeln.

over and out!

2009-07-08 | 11:08:49 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback