Haparanda

Igår var vi som sagt i Haparanda och sprang runt på Ikea som två idioter.
Det som skulle gå så snabbt tog flera timmar då de möbler jag valt ut på internet inte fanns!
Typiskt Ikea skulle jag vilja säga.
Resan dit och hem gick jätte bra, så vi har bestämt oss för att åka dit igen i höst.


Renar var det väldigt gott om efter vägen.


Jag försökte ta ett kort på "Tut trädet", men det blev inte så bra.


Idag så ska jag på färghandeln och hämta mina nya tapeter, för på Söndag får vi äntligen vårt hus!

Nu ska jag ta mig i kragen och träna lite.



 


2009-07-16 | 07:34:01 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ojj vad förbannad jag blir över att du har fotat renarna :) Idag fick jag väcka Melvin kl 9.. hur länge fick du sova?? ;)

2009-07-16 // 09:48:16
» AnnO

får ni huset då??? får man komma och kika in nya stället kanske?? :)

2009-07-16 // 15:12:23
» jompa

TUTTRÄDE!! fan va längesen de va man passera där :(

2009-07-16 // 17:33:35
» Emma

Oooo vad roligt att se erat nya hus!! Längtar!! Puss

2009-07-16 // 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback