Gallsten?

Fick ju även avbryta grejandet med huset och åka plingplong taxi till Lycksele då jag trodde att min sista stund var kommen.
Fick så överjävligt ont i magen och det visade sig vara gallsten.
Det var verkligen inte roligt alls, men nu har jag fått mig lite medicin och det känns lite bättre, ska dock tillbaka till L-sele för att göra ett ultraljud på gallblåsan, men det kunde visst ta upp till en månad att få en tid.

Mitt lilla hjärta Saga är även inne i en väldigt gnällig period, det finns visst ingenting som passar för min 10 månaders bebis längre.
Det är inte roligt att krypa på golvet och gå stolen är visst jätte trist, inte passar det heller att vara uppe i mammas eller pappas famn.
Jag blir lite smått galen för det går inte att göra något alls här hemma just nu, jag hoppas på att denna period ska gå över snart.


                                                 ♥


2009-07-31 | 09:40:59 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Dessa perioder....alltid är det nåt, men oftast går de över eller ersätts av nåt annat inom nån vecka eller så :) Hörde av Kicki de där med gallan, stackare :( Hoppas du slipper av det igen.

2009-07-31 // 10:31:26
» AnnO

men hon är sååå söt! :)

2009-07-31 // 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback