Fredag

Det blir nog dåligt med uppdateringar på min blogg nu, för på Söndag får vi ju som sagt vårt hus.
Då ska det tapetseras och flyttas och packas upp och städa ur "gamm lyan"

Dagen har varit fylld av packning och diverse förberedelser inför flytten och både jag och Johan är lagomt trötta då vår lilla solstråle har väckarklockan inställd på kl 01.00.
Då vaknar hon och tycker att vi ska leka i några timmar innan hon somnar om.
Jag kan tala om att jag inte är så leksugen vid den tiden.

Nu ska vi ha lite Fredags mys i soffan och vila upp oss inför morgondagen då det blir vedklyvning i Kvarnbränna.


2009-07-17 | 16:50:09 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Stackare.. Melvin höll åxå på så där om nätterna ett bra tag.. Tur du har nån där hemma iaf som kan hjälpa till :) Längtar sååå tills jag får se huset erat.. Förstår att ni är upptagna när du aldrig svarar när jag ringer... å inte rings de upp nån gång heller ;) Puss

2009-07-17 // 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback