Dagen D

Idag får vi vårt hus, vi väntar bara på att Mamma och Pappa ska komma hem från kvarnbränna, sedan börjar vi greja med tapetseringen!
Det ska bli så roligt och jag hoppas på att vi ska vara klara för inflyttning på Onsdag.

Vi var där igår och fick nycklar och då insåg jag hur stort detta huset är och hur lite möbler jag har.
Det kommer nog att se lite små tomt ut.
Nåja, vi kan ju inte köpa allt på en gång, däremot blir det nog en Ikea resa till i höst.




2009-07-19 | 10:52:45 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

ÅÅÅÅ så jäkla spännande!!!!! Jag tror att jag längtar mest! :)

2009-07-19 // 11:37:15
» jompa

men gött! men på onsda?? :S då ska vi ju dricka öl, inte flytta möbler :P

2009-07-19 // 13:11:41
» Linda Boman

Jag ÄLSKAR ditt stora fina hus redan innan jag sett de :)

2009-07-19 // 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback