Banken

Idag har vi varit på banken och snackat huslån, och jag blev inte mycket klokare av det.
Pantbrev, räntor och lagfarter hit och dit.
Känner mig nästan ännu mera förvirrad nu, men det ska nog bli bra i slutändan.
Nu är det ju bara några dagar kvar så är huset vårt!

I morgon blir det vedklyvning i sommarstugan, inte det roligaste lördagsnöjet kanske, men ett måste.
Hoppas att alla som åker på stadsfesten i Skellefteå får en trevlig helg.


2009-07-03 | 15:40:27 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Jag förstod inte så himla mycket av det där heller :) men jde fixade sig själv som... jag behövde inte göra nåt alls :) Nästa gång jag kommer hem... i augusti... så har ni ju fått huset :) ska bli så kul att få se... Puss

2009-07-03 // 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback