1 Juli

Idag är ingen vanlig dag för det är Willys Ettårsdag!



Tänk vad tiden går fort, jag tycker att det var igår som en nykläckt Wonka kom hem från BB.


En väldigt liten Willy.


Jag hoppas på lite svalare väder idag, snart står jag inte ut i värmen längre.
Snart flyttar jag till nåt kyligare land.

Igår hade jag och Johan myskväll med film och godis, det är så roligt att han är hemma igen.
Johan somnade dock och filmen var inte särskilt bra, så jag stängde av den och kollade på Simpsons istället.
Så jag rekomenderar inte filmen Valkyria.


Saga busar med sin pappa.


2009-07-01 | 07:13:02 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jobas

Även jag somnade djupt in till den filmen den var duktigt seg faktiskt

2009-07-01 // 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback