Bloggträsket

Ja, som rubriken lyder så har även jag hamnat i bloggträsket, trots att jag sagt att jag ALDRIG skulle skaffa en blogg, men livet som nybliven mamma är inte så spännande och dagarna går ganska långsamt ibland, så då tänkte jag fördriva lite tid med en blogg, istället för att bara internetshoppa =)

Jag kommer kanske att driva oss till ruinens brant.
Idag har Junkyard.se 45% på alla sina varor så jag fick allt passa på. Köpte kläder till ALLA i familjen.
 
För vi är ju en familj nu, känns lite konstigt att säga det. Det låter så vuxet.

Ska ta min familj och åka till den andra familjen -Mamma och Pappa och äta middag idag, kyckling skulle vi visst få.
Passar bra då jag utmanat mig själv till att vara nyttig, inte äta så förbannat mycket godis. Lättare sagt än gjort när man bor med självaste kakmonstret!



                                             Mina Två monster

Detta får väl duga som mitt första blogg inlägg =) Nu måste jag försöka få lillSaga att sova... Zzzzzzzz.....


2009-02-26 | 13:29:53 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Vad roligt att du skaffat blogg! Nu har du dig en trogen läsare ;)

2009-02-26 // 15:19:51
» AnnO

Jamen välkommen till bloggträsket min vän!! :)) Och att ha en familj är väl inte så illa pinkat! :))

2009-02-27 // 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback