Trött...

Jag är så trött idag, det känns som att jag blivit överkörd av ett tåg.
Trots att Saga gav mig sovmorgon till halv åtta i morse? Hur kan det komma sig?

Igår var vi på Fika hos Bea och Pelle, detta fika går inte att beskriva med ord så jag måste lägga ut lite bilder på allt götta som vi fick stoppa i oss!











Jag är fortfarande mätt, och det var inte lätt att åka på gymmet och gå ett boxningspass efter så mycket go´fika.

Ikväll blir det bara till att slappa och jag tror jag ska lägga mig på soffan en stund nu medans Saga sover.

Puss!

2009-12-15 | 13:05:48 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Madelen

Åh. Herre. Gud! Hon verkar ju vara värsta konditorn?! Såg skitgott ut.

2009-12-16 // 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback