Sliten!

Då har vi avverkat en helg i Umeå och jag känner mig fortfarande sliten efter helgens bravader.
I Lördags var vi ute på stan och tokshoppade bland alla galna julhandlande människor.
Sedan blev det förfest hos Jompa och Tina och sedan utgång på Allstar.

Jag hade en alldels utomordentlig kväll med många White russians och lite vin (kanske lite för många White russians?)
Jag och Johan avslutade vår kväll med att hets äta burgare på MacDonalds, -MUMS!

PICS:


StarWars Jompa.


En väldigt glad Johan.


Jag och Laban.


Impa.

Nu ska jag fortsätta med Julstöket här hemma, vi har redan städat källaren så nu är det bara övervåningen kvar. =)


PUSS!


2009-12-21 | 13:37:58 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Michael Jackson | Minnesblogg

Fin blogg! :D

2009-12-28 // 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback