Lucia

Då har helgen  återigen passerat och idag är det ju Lucia, tyvärr har ingen "lussat" för mig ännu.
Jag ska nog tvinga Johan att sätta lite ljus i håret och sjunga Stilla natt för mig när han vaknar.

I Fredags var vi hos Sofia och Markus och där bjöds det på Köttsoppa och till efterätt fick vi Pepparkakskladdkaka, det var så himla gott och jätte mysigt. Jag fick äntligen lite julstämmning!

I går var jag och Sofia på gymmet och försökte träna lite och sedan hade jag en gemytlig lunch dejt med Lotta på Dungan.
Kvällen spenderade jag och Johan hemma i Soffan.

Nu ska jag ta Snabeldraken och dra över golvet en sväng!
Men först kommer det lite bilder från helgen:




Vilda


Viran


Saga

Trevlig Lucia!!!

 

 


2009-12-13 | 09:28:41 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» carro e

ha ha.. skrattar igäl mig när jag ser min tragiska klyfta i hörnet på bilden av viran....

Annars var det juh sjukt mysigt.. kramen

2009-12-13 // 23:06:07
» Lotta

Ska ta patent på fredags luch de va himla nice, jag ringer om dejt i morn. Puss

2009-12-14 // 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback