Fredag

Då var det dags för Fredagsmys, i kväll är vi bjudna på köttsoppa hos Sofia och Markus.
Sedan så måste jag kanske se Idol finalen, trots att jag inte sett ett endaste avsnitt av hela säsongen.

Idag har vi varit på Öppna förskolan och Saga har fått leka lite, nu sover hon som en stock.
Det verkar vara väldigt tröttsamt att jaga alla andra barn.



Saga är helnöjd över sin nya scarf. =)




Vi var på shopping tur igår och jag köpte även världens fräckaste Rolling stones t-shirt till Saga.
Bilder kommer på den så fort jag fått tummen ur och tvättat den.

Nu ska jag surfa vidare innan min lilla vilde vaknar igen.

PUSS!

2009-12-11 | 13:46:54 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Jag känner samma sak!! Kan vi inte försöka träffas på nån sorts dejt snart? Är tyvärr fullbokad alla dagar nästa vecka och även måndagskväll så det blir ingen boxing för mig :) kanske svårt med en dejt då också hahahaa...... Så jäkla len jag är

2009-12-11 // 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback