Dagis

Idag fick jag ett samtal från kommunen och dom bad så mycket om ursäkt och sa att jag självklart skulle få en dagis plats till Saga.
Personen som ringde och sa att jag inte skulle få det var visst väldigt dåligt insatt i reglerna.
Det känns skönt, däremot är jag lite orolig över var det nya dagiset kommer att ligga, fick höra idag att det förmodligen blir på Furugatan (det röda området.) Jag känner inte att jag vill ta med Saga till en skabbig lägenhet med förfallen gård.

Malå kommun får fan skrapa fram en bättre lokal än så, varför inte gamla fyrklövern. Den lokalen står ju alldeles tom! Det ska bli spännande att se hur allt kommer att bli.

Puss på er!


2009-12-04 | 12:37:53 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Vad bra att det ordnade sig till slut! :)

2009-12-04 // 13:05:59
» Mirjam

Gu vad bra att det verkar lösa sej! Annars hade det ju nästan varit pinsamt att tillhöra Malå kommun! Vill folk bo här och flytta hit så tycker man ju verkligen att dom ska kunna fixa sådana där basala saker!

2009-12-05 // 23:12:42
» Anonym

...du kommer att bli förvånad, jättefint dagis med fin utegård.. synd med så förutfattade meningar...

Hoppas du får en bra dag!

2009-12-07 // 08:45:40
» Anonym

Kan bara hålla med föregående talare! Det är ett jättefint dagis, bra gård och toppen personal!

2009-12-08 // 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback