Allt och inget....

Ber om ursäkt för dålig uppdatering utav bloggen, men jag har inte så mycket intressant att skriva om.
Livet lunkar på i vanlig takt här på Hjortronstigen, Johan har ledig vecka så ikväll ska vi unna oss en bra film och kanske lite godis när Saga somnat.

Den 19 dec har vi bestämmt oss för att åka till Umeå och hälsa på lite folk, shoppa och eventuellt dra en liten fest.
Detta ser jag verkligen fram emot, Jag behöver shoppa nya jeans. Konstigt nog så passar inga längre.
Det ska även bli roligt att träffa alla Umeåbor!

Nu ska jag gå och leka lite med Saga, hon fick en ny leksak utav Mormor idag.
Klossar i olika former och färger som ska läggas i en hink med lock.
Detta verkar Saga tycke är jätte skoj.

Fast hon bär mest omkring på hinken och kastar den i golvet!

 




Puss på er!


2009-12-08 | 17:07:47 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback