Trötter

Sagas natt i eget rum gick väl inte riktigt som jag hade hoppats, hon vaknade hela tiden och kl ett var hon så ledsen så då gav vi upp och hon fick komma och sova i vår säng.
Jag har varken ork eller tålamod mitt i natten, så jag ger som vanligt upp.
Men i natt ska vi väl göra ett nytt försök och hoppas på att det går bättre



Det ser för övrigt ut att bli ännu en fin sommardag, vi får väl se vad vi hittar på.
Vi ska då iallafall ta en tur till Miljöstationen, konstigt vad mycket skräp som kommer fram när man flyttar.

Kram på er.

2009-08-06 | 07:32:54 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» johanna

Heej! FIn blogg, kan itne vi följa varandra med bloglovin? lägger till dig nu på direkten! kram

2009-08-06 // 08:18:30
» Linda Boman

Inatt kommer ni att fixa de :) de känner jag på mig... Kämpa på!!! kram

2009-08-06 // 08:54:40
» Marlene & Meja

Ge inte upp, snart kommer hon fatta att det är mycket mysigare att sova i eget rum! :)

2009-08-06 // 09:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback