Torsdag!

Äntligen har Saga somnat, nu ska jag passa på att äta lite lunch och sedan vila lite innan allt drar igån igen.
Natten har varit sömnlös som vanligt, jag fick sova mellan 03.00 och 06.30, tre och en halv timme iofs så jag ska väl inte klaga.

Äntligen så har min nya tele anlänt som ett brev på posten och jag kan inte vara lyckligare.
Eftersom att jag tappade min gamla tele i golvet igår och den gick i tusen bitar.

Snart är helgen här och jag hoppas att vi hittar en chaffis så att vi kan åka till Talludden på Lördag kväll.
Johan ska vara hemma med Saga så att jag får en liten utekväll.

2009-08-27 | 10:58:04 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men jag vill åxå följa till Talludden!!! Vilka ska dra??? Jag kanske kommer hem :) haha

2009-08-27 // 12:44:05
» Anonym

Ta bussen som går vet ja. Finns en lapp vid dansannonsen på anslagstavlan på torget.

2009-08-27 // 14:04:11
» Anonym

Vem ha sagt att man ska måsta ha chaufför när de går en buss till talludden. =) jag åker buss jag är så tuff

2009-08-28 // 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback