Talludden=Bakis idag.

Igår besökte vi Talluden och jag måste säga att jag hade en ganska lyckad kväll.
Jag, Jompa och Tina hade en liten förfest på Bonden för att sedan bli hämtade av vår Styrman Tony.

Idag måste jag däremot erkänna att jag inte är någon "Prima Ballerina". Dagen har spenderats med chips och godis framför Tv:n.
Jag har kommit fram till en slutsats och det är: Det är inte värt att vara bakis!

Här kommer lite Pics från igår:


Tina och jag.


-De va inte jag.....


Tina byggde ett torn bestående av en avsmullen kille, ett ölglas och en snusdosa.



Joma ger oss en "kvällens outfit bild". Mycket elegant måste jag säga.


Nu mina damer och herrar så ska jag slå mig ner i soffan igen för att kränga lite mer karra!
Puss på er.

2009-08-30 | 18:58:49 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback