Lördag...

Äntligen är Johan hemma igen efter sin resa till Tallin.
Han hade visst haft jätte skoj, och kom hem med en fin present till mig och några fina whisky flaskor till sig själv.



Jag fick mig en Prada parfym som luktade mumma!!!!



Till sig själv hade Johan köpt en 2 i 1 mössa, både mössa och halsduk i ett, fruktansvärt ful om jag får säga min mening. Men renarna på mössan ger ju vissa pluspoäng.

Ikväll blir det förmodligen Talludden för min del, jag hoppas bara på att det ska sluta regna.

Puss på er och ha en trevlig helg.


2009-08-29 | 09:00:28 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Hahaha den där mössan såg ju väldigt varm och gosig ut :)

2009-08-29 // 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback