Lördag

Även idag skiner solen och ikväll ska vi på Pizzan och äta gómiddag, kanske även en öl till maten vem vet?
Jag har suttit ute på verandan en stund men smälte nästan i värmen, så det fick bli lite dator istället.
Jag får alltid så dåligt samvete när solen skiner och jag sitter inne.
Blek som en vinterdag är jag också, så jag borde verkligen sola lite, men de e ju så trist att bara sitta ute och glo.

Nu är ju snart hösten här, även om det inte verkar så på vädret, men för säkerhets skull beställde jag mig ett par fina stövlar igår.



Haha, världens minsta bild blev det visst, hoppas att ni har bra syn.

Hoppas att alla får en trevlig Lördag, och att alla som ska till Talludden blir uppätna av alla mygg! (avis)



2009-08-08 | 12:00:23 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ojj vilka små skor :) haha... snart kommer ju jag å då ska vi sitta å sola hos er... fastän de regnar :)

2009-08-08 // 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback