Lära gåvagnen

Igår investerade vi i en lära gå vagn till Saga.



Den blev väldigt uppskattad, det dröjer nog inte länge innan vi får springa här och jaga vår lilla busunge.

Idag har vi städat vår nya lya och haft besök av Lotta och Dan.
Det blir nog till att hyra en rulle ikväll och kanske lite karameller, vi trodde att söt suget skulle vara stillat efter 3kilo ferrari bilar som Turbo och Katta hade med sig, men icke. Det blev nog bara värre.

Jag känner mig lite trött och önskar att någon kunde berätta för mig hur jag ska få mitt barn att sova gott hela natten lång.
Eller så får jag helt enkelt acceptera att lilla hjärtat är en nattuggla.

Kram på er.


2009-08-04 | 16:34:38 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Vilken häftig lära gå vagn! Har ni provat ha henne i eget rum på natten? Hörde av Kicki att ni funderade på det... Meja sov från 19 till halv 6 i morse utan att vi behövde gå in till henne en enda gång! Våra nätter har blivit mycket bättre sen hon fick eget rum.

2009-08-04 // 16:51:53
» Linda Boman

Exakt en sån där gåvagn har Melvin åxå :) himla fin!! Miss you... puss

2009-08-04 // 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback