I give up!!!!

Nu ger jag upp, nu får Sagas säng förflyttas in till mitt sovrum igen.
Hon sover, om möjligt ännu sämre än förut och jag är alldeles för trött för att springa in till henne 100 gånger varje natt.
Vi får prova detta med eget rum lite senare.

Jag känner mig lite ledsen idag då Boman åkt hem till Kiruna igen, det har varit så roligt att ha henne hemma i Malå igen.
Igår tog vi oss en liten shopping tur i här i Malå och jag köpte mig lite fina saker till min Byrå.



Lampan från "Tidlösa" har jag velat ha så länge och nu är den äntligen min, det blev genast mycket hemtrevligare.

Idag så ska jag städa lyan och försöka tvätta lite, konstigt vad tvättkorgen blir överfull fort när man har en liten bebis hemma.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg.

2009-08-16 | 11:28:50 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» carro e

Vi har arvids säng i vårt rum än.. Vi är helt enkelt för lata för att springa in till honom varje gång ahn tappar tutten eller vaknar till.. men han sover hela natten i sin säng faktiskt så det e juh bra... mne jag tror att man ska göra det som känns bäst.. huvudsaken e juh att man får sova inte i vilken ålder dom sover i sitt rum enligt min åsikt ialla fall... vad fint ni verkar ha hemma.. så nyfiken!!!

2009-08-16 // 11:54:10
» Linda Boman

Jag hade inte funkat alls som människa med Melvin i samma rum... men han slutade ju äta å sov hela natten när han va tre månader typ så de gick ju hur bra som helst för oss som tur va... Får man nån till nån gång så blir väl de ett monsterbarn säkert :) haha

2009-08-17 // 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback