Förväl...

Det är med stor sorg och saknad jag måste säga förväl till min Sony Ericsson S500i.♥
Saga kastade min stackars telefon i golvet idag och det blev nog en smäll för mycket.
Nu har högtalaren gett upp och jag hör nästan ingenting när någon ringer till mig.

Så nu mina vänner har jag tecknat Halebop abonnemang och beställt mig en ny telefon, det bästa är att den är rosa!
Den har även en bra kamera som gör att jag inte behöver släpa med mig digitalkameran överallt.
Så inom 5-7 arbetsdagar är denna skönhet min!





2009-08-23 | 12:07:00 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Att du inte beställde en till mig åxå när du licks var igång :) Jag har alltid velat ha en rosa tele... puss

2009-08-23 // 14:29:16
» Marlene

Vilken fin!! Meja fick tag i min tele i förrgår också, hon hade backat gåstolen sådär lämpligt att hon fick tag i mobilen och kunde mumsa på den. Nu hann jag ju ta den ifrån henne som tur var (med gråt och tandagnissel till följd av den lilla damen). Hade blivit mindre trevligt om den gått sönder just iomed att den är relativt ny + att jag inte har nån försäkring...

2009-08-23 // 15:59:20
» emelie

äntligen nån som går med i min rosamobilklan =)

2009-08-23 // 17:43:10
» Linda Boman

OJJJ vad dålig du har blivit på att uppdatera bloggen :( vad fan ska jag sysselsätta mig då med om dagarna??

2009-08-26 // 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback