For Sale

Vill någon köpa en väckarklocka?
Ringer bara var 30 min natten lång, och när klockan blivit 05.00 går den inte att stänga av.


                                                            ♥

Dagen började som ni förstår tidigt och jag och Saga har hunnit med en liten morgon promenad
och nu sover hon äntligen.
Då passar jag på att sitta lite framför datorn men egentligen borde jag passa på att sova.
Jag känner en viss utbrändhet och mitt tålamod är inte det bästa på grund av min sömnbrist.

Idag blir det nog Lördagsgodis för hela slanten och lite mys framför Tv:n då Johan kommer hem från jobbet.
Nu ska jag väl vila lite.

Ha en bra dag!




2009-08-22 | 09:22:15 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kicki

De är en himla tur att vi har söta Bebisar annars vete tusan hur de gått.....

2009-08-22 // 09:40:08
» Linda Boman

Jag är inte avundsjuk de minsta... stackare!! Man funkar inge bra utan sömn.. Kom ihåg vad jag sa... om att du MÅSTE försöka sova på dagarna lite när Johan är hemma... Gästrummet i källarn :)

2009-08-22 // 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback