Bye bye Lunsan!

Igår hade vi avskedsmiddag för Lunsan som snart ska flytta från lilla Malå.
Vi åt middag på Byblos och sedan fortsatte festligheterna hemma hos Lotta.
Senare på kvällen åkte alla till Talludden, själv tog jag cykeln och drog hem till sängen.
Det är jag väldigt tacksam över idag, då jag känner mig tillräckligt sliten ändå.







Vi kommer att sakna Lunsan här i Malå, men jag hoppas att hon ska trivas och få det bra där nere.

Dagen kommer att spenderas i soffan och jag tror jag ska tvinga Johan att åka ner och köpa en massa chips och choklad till mig.

Puss på er.

2009-08-09 | 10:44:10 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lunsan

Tack för en trevlig kväll!

2009-08-09 // 12:07:31
» AnnO

chips och choklad låt heller bra! :))

2009-08-09 // 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback