Äntligen Fredag

Nu är äntligen helgen här igen, skönt!
Igår besökte jag och Koppan och Boman Skellefteå och tokshoppade lite på rean.
Jag gjorde många fynd måste jag säga.
Inte helt fel med en heldag med sina tjejkompisar, dessutom åt vi ju lunch på Kina, mums!

Idag har vi varit på öppnaförskolan och träffat lite andra barn och senare idag blir det lunch på Dungan med tjejerna.
Bara mitt lilla busfrö vill somna någongång.
Hon har även kladdat ner sig med Majskrokar fulla håret, så idag blir det nog ett bad för den lilla damen.



Nu blev det visst tyst i Sagas rum, hoppas att hon somnat.
Nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar några fina Gardiner och en Matta någonstans på Internet.

2009-08-14 | 11:16:17 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Åh, vad mysigt med en heldags shopping utan barn. Det är lyx på hög nivå! :)

2009-08-14 // 13:34:37
» Kicki

Hej lite avis man blir då, önksar man kunde va där. kram

2009-08-14 // 14:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback