Älska Lila

Nu när vi äntligen har vårt drömhus så vill vi ju även ha lite fina saker.
Jag har blivit lite små såld på färgen lila och inväntar ett paket innehållande lila gardiner,lila kuddar och en lila rumsmatta.
Jag känner att det blir lite hemtrevligare om jag får lite färg i vardagsrummet.




Jag längar bara tills vi får köpt ett nytt köksbord så att vi kan flytta det gamla in till vardagsummet som matsalsbord.
Det ekar nämligen väldigt tomt på ena sidan av det rummet.

Nu sitter jag här och hoppas på att hjärtat ska somna en stund, för sedan blir det nog en promenad runt Lindenäs igen.
Vi väntar bara på att Koppan ska komma hem från sitt nattmöte.

Kram.


2009-08-19 | 14:59:30 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Jag är ute efter lila kuddar men har inte hittat några!! Give me some tips pleeeease!! Puss

2009-08-19 // 18:22:23
» Marra

Jag är oxå såld på lila. Ha ju d i Malå och nu även i Sthlm. D är så JÄVLA snyggt.

2009-08-22 // 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback