4 armar

Jag skulle behöva en uppsättning med armar till, så att jag kunde hinna med lite mera saker här hemma.
När Saga sover får jag passa på att städa och tvätta, men man hinner inte så mkt på 1 timme.

Har även försökt att få tag på BVC för att boka en tid till Saga, men förgäves.
Jag har ringt flera gånger men tyvärr så ringde dom aldrig upp. Morr........
Tillslut fick jag ringa receptionen på sjukhuset.
Ska bli roligt att se om hon växt något sen sist.

Idag har jag tränat lite och sedan tog jag och Saga en promenad i regnet.
Snart ska jag nog passa på att tjuvvila lite medans Saga fortfarande sover.


Mys i soffan med Pappa.

2009-08-11 | 11:46:35 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Undra varför du har satt kortet upp å ner?? :) Snart kommer dina två resterande armar till Malå... nämligen imorgon :)

2009-08-11 // 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback