Våren är här!

Solen skiner och allt är helt enkelt underbart.

Har suttit och tittat på Ikeas hemsida och jag blir alltid lika förbannad, VARFÖR går det bara att beställa vissa saker?
Många möbler som jag skulle vilja köpa går ju för fan inte att beställa, och det kändes väldigt långt att åka 40 mil för att handla lite möbler.
Skulle vilja ha ett svar av Ikea, what´s the problem?
Tacka vet jag när vi bodde i Göteborg och hade två Ikea att välja på.

Har äntligen fått mitt HM paket som utlovades komma förra veckan, så det ska jag gå och hämta ut senare idag.
Det är ju så underbart väder så en lillpromenad kan ju aldrig skada.

Har suttit och tittat på kort på Facebook och Kickis bebis är ju bara så söt.
Blir nästan sugen på att producera ett syskon till Saga. =)


Lilla Bella....

Jag längtar så mycket tills jag får se henne live!
Så det blir nog en Umeå resa inom kort.

Puss på er.

2009-04-15 | 14:42:04 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda B

Lugn Sonja... LUGN!!! Du får nog allt vänta lite till :) du vet vi har ju snackat om de här.. fast jag är åxå gode så sugen :) haha

2009-04-15 // 16:13:48
» Marlene & Meja

Jag har varit och träffat lilla Bella idag, hon var tillome sötare live ;)

2009-04-15 // 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback