Troslös

Nu när vi har köpt ett hus så har jag ju lovat mig själv att sluta inernet shoppa.
Men tyvärr kände jag mig alldeles troslös idag, så jag var tvungen att beställa mig lite söta trosor från Nelly.se
Hädanefter lovar jag på heder och samvete att inte slösa några mera pengar.
Men jag kan ju inte köra "italiano" eller hur? =)

Westcliff Boxer SEK 99, Frank Dandy - NELLY.COM  W Aija Boxer SEK 99, Frank Dandy - NELLY.COM  Dandy Clean Boxer SEK 69, Frank Dandy - NELLY.COM

Tänk om jag kunde beställa "bodyn" också. De skulle inte sitta helt fel.
Får lite dåligt samvete över att jag krängde en påse chips igår kväll.
Nu ska jag skärpa till mig och bli bättre på att träna, det har varit alldeles för mycket fusk de senaste veckorna.

Oj vad klockan springer iväg, nu måste jag börja med middagen innan min hungriga gruvarbetare kommer hem.

PUSS!

2009-04-27 | 14:44:03 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Daniel beställde kläder till mig igår.. även trosor.. men tro inte att man får sånna där sköna ena.. Nääää!! :) även ett par jeans och en fin huvtröja.. hoppas de passar bara.. Skärp dig nu Sonja så inte Lyxfällan knackar på om ett år eller så ;) puss

2009-04-27 // 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback