Tralalaaa...

Idag blev det en dejt på Dungan med Lotta, Jompa, Kicki,Jörgen och Bella.
Det känns som att jag spenderar väldigt mycket tid på Dungan.

I morgon är det iaf Valborgs och jag fick höra att det skulle vara nåt "spektakel" uppe på Malåborg,
jag kanske skulle ha masat mig dit och träffat lite folk i morgon kväll.
Jag får höra vad Johan säger om den idén.
Han jobbar ju förmiddag den stackaren, och måste kliva upp kl 04.00 men om Saga är på gott humör kanske jag kan vara på Borgen en stund iallafall.



Puss på er!



2009-04-29 | 13:50:40 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Men jag vill väl åxå va mycke på Dungan :) Saknar er alla massor!!! Puss

2009-04-29 // 15:58:40
» Linda Boman

De va från mig de förra :) suck..

2009-04-29 // 15:59:13
» AnnO

Alltså linda, haha!! Men självklart ska du komma på borgen, lär väl vara det enda hålligånget! Och ta med dig folk! Jag tror det kommer bli kul!! Kramis

2009-04-29 // 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback