Torsdag

Nu har halva Johans jobbvecka passerat, snart ledigvecka för hans del.
Härligt!
Vi får se om vi kan styra upp en resa till Umeå.
Vi måste iofs börja spara lite pengar nu när vi går i hustankar, men en liten road tripp ska vi väl kunna unna oss?

För att ha en god ekonomi så ska man ha 11000 över efter att man har betalat boendekostnader,
"om man är två stycken".
Enligt Banken.
Det är mycket att tänka på när det gäller ett hus, vatten och avlopp, sophämtning och försäkringar. m.m.
Och en buffert på typ 100.000 skulle ju inte sitta helt fel på sparkontot.
Det är bara att vi börjar spara!

Slut på Internet shoppandet för min del alltså!
På tal om internet shoppande så anlände mina "Mary Jane" party pjucks idag, och dom var till och med snyggare live!



-Nu är frågan. -När fan ska jag få ta på mig dem?
Det blir inte så mycket party när man har en liten tjej på 6,5 månad.

Grattis till Coop som fyller år idag! Puss på dig.

Puss på er andra också....

2009-04-16 | 14:38:40 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Wow vilka läckra skor!! Musik vid malån kanske du kan ha dom i värsta fall, om det inte blir tillfälle innan menar jag :)

2009-04-16 // 14:58:27
» Linda B

Jävlar vilka partypjucks :) Musik vid Malån brukar ju va gegga så de vette fan när du skulle haft dom... du får ha dom till vardags helt enkelt... när du är ute å styr barnvagn :) haha..

2009-04-16 // 21:13:06
» AnnO

I love the pjucks!!! :)

2009-04-16 // 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback