Tidig morgon

Som vanligt är jag uppe med tuppen, eller rättare sagt, -Uppe med Saga.
Känner mig lite små trött idag, det tar på krafterna att ha en liten bebis och jag undrar hur jag någonsin ska orka med att skaffa ett syskon till Saga. =)
Det får nog bli en senare fråga, än så länge har jag ju inte fått en hel natts sömn på 7 månader.

7 månader! Jag kan inte förstå att Saga blivit så gammal, det känns som om det vore igår vi åkte in på BB.

Solen skiner iaf idag, så jag borde kanske masa mig ut på en promenad.

PÖSS!


Saga har ju fått en ny mössa på posten, ända från Göteborg =)

2009-04-29 | 08:11:25 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

Så det blir ett litet syskon?? :) jippie!

2009-04-29 // 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback