The house hunting....

Går vidare, var på snickargatan och kollade in huset igår.
Himla mycket jobb, men himla mycket potential till att bli ett mysigt litet hus till mig och min family!
Bäst av allt skulle ju vara att jag skulle bli granne med Lunsan. Haha.
Ska kolla lite på alla andra hus som är till salu så att vi inte går miste om något.
Vi sitter ju inte direkt på pottkanten.
Vår lägenhet funkar alldeles utmärkt som boende, så denna husjakt kan pågå i evigheter känns det som.
Särskilt om man heter Sonja Brännlund och lider av konstant beslutsångest.

Nu ska jag och Coop ut och motionera bort lite fett fett fett!

                                                                                                                            Puss.

2009-04-07 | 09:04:27 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lunsan

Vi skulle bli bästa grannar känner jag ;)

2009-04-07 // 11:32:34
» Linda

Ja tänk dig noga för så de inte blir en "runaway house" åter igen ;) haha vad rolig jag är!!!

2009-04-07 // 18:56:59
» Marra

ha ni hört av er till henne jag tipsade om??

2009-04-08 // 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback