Skallebangen

Fy, vilken skallebang jag har idag. -Stackars lilla jag!

Jag har varit på församlingshemmet idag, mysigt att träffa lite andra mammor.
Men bäst av allt är ju Den orange kanan!


Undrar hur många år den har på nacken egentligen?

Tycker att den borde nötas ner snart.

Ikväll ska vi och kolla på ett hus, synd att jag inte är en kunnig snickare så att jag kunde tokrenovera!
Eller miljonär så att jag kunde anlita en kunnig snickare.
Om vi skulle köpa detta hus så har vi räknat ut att boende kostnaden skulle bli ca: 5200 i månaden med allt inräknat.
ca: 2000 spänn billigare än vad vi betalar för lägenheten.
Får en sån beslutsångest.
Det är ju så jävla jobbigt att flytta och renovera skiten.

Vi ska nog åka och kolla på lite andra hus också innan vi bestämmer oss, det kanske vore värt att köpa ett dyrare hus så att vi slipper renovera så jävla mycket.

PUSS.


2009-04-06 | 12:59:31 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Jisses...5200 är ju ingenting! Slå till vetja! :) Renovera kan man ju göra eftersom, det hör ju till när man skaffar hus :)

2009-04-06 // 15:37:51
» AnnO

Men hallå!? Vilket hus då? vad kul! :)

2009-04-06 // 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback