Påskhelgen

Har haft en riktigt mysig Påskhelg, mycket mat måste jag säga och helgen är inte över ännu, jag kommer att gå upp 10 kilo minst!
Sumerar helgen med lite bilder......


Vår lilla Påskkärring.

 
                  SOL OCH MYS!


                               De tre stolta fäderna


Johan och Tilas gör sig Påsk fina.

 
Saga                                           Wilda

Skulle ju ha gått ut på Hotellet i går, men Saga grät så förtvivlat när jag skulle lämna henne hos Mormor och Morfar.
Då hade jag inte hjärta att lämna henne där, så vi åkte hem igen och mös framför Tv:n i stället.
Detta är jag glad över idag då jag mår Prima ballerina!

Det var helgen så långt, ikväll blir det nog Pizza och Kladdkaka.
Jag måste ju passa på att hets äta lite nu när det är Påsk!

Puss på er alla och jag hoppas att ni haft en trevlig påsk!

2009-04-12 | 10:30:12 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback