Monday

Solen skiner utanför, så idag blev det en liten promenad till Dungers där vi åt en taco tallrik.
Tyvärr började lilla Saga sympati gråta med en annan bebis som var där, så Dungers besöket blev väldigt kort.


Lill stekarn glassar i vagnen på väg till Dungers.

Snart ska vi väl fösöka röra ihop någon sorts middag, tror att det blir kassler gratäng idag.
Jag har en sådan idé torka när det gäller middag.
Det känns som att vi äter samma mat varje vecka, lite tråkigt!
Ingen som har några goda enkla recept att dela med sig av?

Sedan blir det väl som vanligt att mysa framför Tv:n och Orbitrekka en halvtimme.
Ett måste att träna efter gårdagens vulg kväll.


Helnöjd Saga med halva Simpsons familjen.

Bara Marge och Lisa som saknas nu, Saga gillar sina små Simpsons kompisar som hon fått av sin Gudfar Jompa.

Nu ska jag gå in på Tradera och se om jag kan fynda något mera, fick en Sverige klänning idag till Saga som jag fyndade för 22 kr =)

Puss på er!

2009-04-20 | 15:06:28 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vart är Marge och Lisa då?? Dom kanske kommer så småningom :) Du är faktiskt himla duktig du åxå Sonja som är helt blöjfri å ingen tutte heller ;) jag är stolt!! Saknar dig sjukt mycket... Vill så gärna hem till helgen.. Gruvar mig så mycket för resan bara nu när jag ska ha med mig Melvin på bussen/tåget :)

2009-04-20 // 15:15:13
» Linda Boman

Glömde igen...satan å!!! :)

2009-04-20 // 15:15:51
» AnnO

jag gillar sympatigråtet! :) och nu får linda boman ta och komma ihåg och skriva namnet! :) haha

2009-04-20 // 17:39:06
» Marlene & Meja

Haha...så typiskt att de ska sympatigrina med varann :) Meja har Lisa, men den vill hon nog ha kvar tyvärr annars hade Saga fått den.

Detta är en favvo hos oss, busenkelt och supergott!: http://matplatsen.org/?p=411

2009-04-20 // 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback