Långfredag.

Jag är så jävla besviken på mig själv!
Det är 15 månader sedan jag slutade snusa, men när första fyllan kom, kom även den första snusen,
och det var allt som behöves för att väcka mitt beroende igen.
Nu har jag gått omkring och tjuvsnusat i över en vecka!
Men nu är det bestämt. -Inget mera snus för mig. EVER!
Det är jävligt svårt, i morse sökte jag igenom lägenheten i hopp om att Johan skulle lämnat en snusdosa någonstans, men icke!
Tur det, för nu kan jag ju verkligen inte snusa idag.
-Fan vilken kass karaktär jag har. Patetiskt!

Däremot kan jag ju säga grattis till mig själv för att det bara är 2 kilo kvar till min målvikt =)
Jag som nästan hade gett upp hoppet och trodde att all denna träning varit förgäves, men i morse visade vågen resultat.
-Trägen vinner!
Så nu ska jag ut och gå en lång promenad med Saga.



Puss till Påsk!

2009-04-10 | 08:27:23 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

Jamen man får ha lite dålig karaktär, och det tycker jag endast eftersom jag tjuvätit godis hela veckan.... :S haha

2009-04-10 // 15:59:48
» Anonym

Sugen på lite annorlunda humor? Besök Sveriges nya humorsajt www.torrhumor.com !

2009-04-10 // 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback