Inredning

Nu när jag äntligen fått mig ett eget hus så ska där inredas utav bara den!
Surfar runt på internet efter fina tips och idéer till min nya lya, tyvärr hittar jag ingen bra sida, nån som har nåt tips?

Det kommer iaf att göras en stor beställning från Ikea, nu är jag trött på allt svart.
Nu vill jag ha vita möbler i vardagsrummet istället.

Idag har jag och Johan storstädat lägenheten då det ska komma några och titta på den i eftermiddag.
Åsså har vi varit och köpt en present till lill Bella.
Hoppas bara på att dom kommer hem i helgen så att jag får se henne live nu!



Saga har även fått prov köra sin gåstol, tyvärr når hon inte riktigt ner ännu.
Men helnöjd är hon iallafall.
Snart får hon ju ett helt hus att härja fritt i.

Puss på er!


2009-04-23 | 12:46:07 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ååååh så stor hon har blivit när de är dags för gåstol nu åxå :) Ja missa så mycket känner jag.. huhu.. Den bästa uppfinningen hittills btw.. Jag längtar så mycket tills jag får hälsa på i kåken eran :) Köp ett sånt rumsbord som jag.. på EM.. himla fint!! :)

2009-04-23 // 13:23:50
» Marlene & Meja

Så söt Saga är!! Ser ut som om hon inte gjort annat än kört gåstol i hela sitt liv :)

Pratade med Kicki för bara nån timme sen, de åker upp ikväll så snart får ni se lilla Bella :)

2009-04-23 // 13:34:45
» jompa

men jääävlar så lik hon va johan på de korte.. btw, skönt att dom åk till malå så slipp ni än en gång pallra er ner till ume ironisk

2009-04-23 // 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback