Götta

Igår provade jag receptet som Marlene tipsade mig om, och det var super gott, och väldigt enkelt att göra.
-Fler sånna tips tack =)

            Mums!

Idag blir det Köttsoppa till middag hos Mor och Far.
Sedan har jag och Johan bestämt oss för att se en film ikväll, det var 100 år sedan vi gjorde nåt sånt.
Det blir nog Grand Torino, -hoppas att den är bra!

Grattis till Rebban som fyller år idag!

Puss!

2009-04-22 | 09:52:11 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ojj om man hade blivit bjuden på den där maten :) ska nog åxå prova de där receptet känner jag.. puss

2009-04-22 // 10:06:56
» Marlene & Meja

Kul att du gillade receptet! Har blivit en favvo här med, perfekt bjudmat då man enkelt kan slänga ner flera fläskfiléer i samma form. Gran torino är riktigt bra! Kram

2009-04-22 // 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback