"Friiiiiday"

Då var det Fredag igen, det råder tyvärr snöstorm utanför fönstret.
Så det blir nog en stillsam dag inomhus.
Fast jag och Coop måste ut och motionera när hon vaknat efter sitt nattpass.

Natten var otäckt tyst och mörk, ingen ström mellan 00.00 och 06.00
Saga verkade dock gilla detta och sov hela natten, ända till 04.00 då hon ville ha lite krubb.
Sedan somnade hon om och vi fick sova till 07.30
Jag käner mig nästan utvilad idag.

Vet att jag är lite efter min tid, men jag såg Sex and the city igår, jag kan bara säga att jag ÄLSKAR Carrie och mr.Big.
Är ju lite av ett Sex and the city freak, det kanske är dags för mig att se boxen igen, för 5:e gången.





2009-04-03 | 10:29:39 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Men kan man kalla sig ett sex and the city freak när du inte har sett filmen föräns nu?? :)

2009-04-03 // 12:38:36
» Marlene & Meja

Har också SATC-boxen och har väl varvat den typ 100 gånger eller nåt ;) Ser fram emot film nr. 2 som har premiär 28 maj nästa år.

Trevlig helg!

2009-04-03 // 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback