Diddelidiii.....

Den så kallade mysiga middagen vi skulle röra ihop igår kväll (= fylld fläskfilé)
Gick åt HELVETE, Jag och Johan vågade inte smaka på skiten!
Eller Johan smakade men spottade snabbt ut denna gelé liknande köttkorv igen.
Hur fan kan man misslyckas så?
Det fick helt enkelt bli mat från Byblos istället. Lika mysigt de!

I kväll ska jag ge mig på att göra kyckling i ugnen, vi får se om jag lyckas bättre med detta.
Jag är fan ingen bra hemmafru känner jag. haha!

Igår kväll hade jag även tänkt att lilla Saga skulle dricka välling till kvällsmat istället för ersättning.
Så att hon är mätt längre på natten.
Detta misslyckades också totalt, hon tyckte att vällingen smakade skit och total vägrade.
Så jag får nog fortsätta med att stiga upp på nätterna ett bra tag till.

Många misslyckanden i helgen. Det är alltså inte läge att köpa någon trisslott idag!

Nåja, helgen har till större delen varit väldigt mysig.

 
Saga och Wild Will krängde på Dungan igår!

           
              
                                                                     Puss!

2009-04-05 | 10:17:27 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Ååååh vad jag saknar dom små!!! Å förstås mammorna åxå :) Men Sonja har du inte hört allt om kyckling... värsta sabotaget.. Glas i kycklingen!! Flera har fått glas i maten... en i en kycklingpizza till å med!! Farligt värre :)

2009-04-05 // 12:52:18
» AnnO

Men det är juh nu det Verklingen är läge att köpa en triss! :))

2009-04-05 // 13:39:19
» Marra

jag gillar att Saga å Willy hänger så ofta, snart kommer dom hem å sägér att dom ska ha barn ;) hahahahaha

2009-04-06 // 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback