Denna förbannade mathelg.

Påsken är nästan snäppet värre än Jul, jag har ätit så mycket i helgen så jag trodde att vågen skulle visa 10 kg + men den visade +/- 0.
Konstigt med tanke på att jag krängt en långpanna Nougatkakor, kladdkaka i massor och påskägget har fått sig tre påfyllningar under helgen. Plus all jävla påskmat!

Så idag blev det 30 min på orbitrekken och en timmes promenad.
Våren är ju här, solen skiner som aldrig förr och jag hoppas på att nå mitt mål innan badsäsongen börjar.

I morgon ska vi åka och kolla på hus. Spännande!
Jag vill så gärna ha ett eget litet mysigt hus.
Synd att vi inte är miljonärer.

Önskar även att någon annan kunde fatta besluten till mig.
Jag är så dålig på att fatta viktiga beslut, ångesten kryper alltid fram.

Nu ska jag lägga mig och vila lite innan Saga vaknar igen.



Puss!

2009-04-13 | 16:11:27 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda B

Men ååååh så fin hon är!!! Längtar tills jag får hänga lite med hon... ska se till att komma hem snart :) puss på er

2009-04-13 // 19:29:37
» AnnLu

Aaaahmen söt tjej! Förresten så var jag ut ihelgen men inte såg jag din feja där inte! Ajabaja ;)

2009-04-13 // 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback