Bestämt

Nu är det bestämt att jag ska gå på Malåborg ikväll och träffa lite folk, det ska bli himla nice att träffa lite folk än om jag bara kan stanna till typ 23.00 kanske, jag måste ju som sagt upp med Saga i morgonbitti.
Hur som helst så kan man behöva lite ensam tid.

Jag köpte mig lite rödtjut i går så att jag iaf kan ta mig ett glas. =)

Solen skiner även idag, och gör att man längtar efter sommaren!

Sommarbilder:
   

   
Härligt att sommaren snart är tillbaka!

Puss.

2009-04-30 | 07:41:27 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

Men Kung att du ska dit!! :)

Jag vet inte riktigt när jag far dit, men jag ska sitta hemma innan och dricka vin och sen gå dit, kanske vid nio tio nån gång... :)) Men vi hörs närmare festen!! Wihoo! Nu blev jag så taggad! :)

2009-04-30 // 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback