Äntligen Söndag.

Söndag innebär mysdag för min del, ikväll blir det Grekisk pyttipanna och fetaost sallad till middag, Vitt vin, Nougat kakor och ostkrokar. Allt detta kombinerat med reprisen av Desperat Housewifes och Grey´s.
-Det kan väl inte bli mycket mysigare än så?
Eftersom att jag inte orkar vara vaken längre än till kl 21.00 så måste jag se repriserna på Söndagar.

Saga sover nu sött ute i vagnen, hon har blivit en helt ny bebis sedan vi fick kortison krämen till hennes exem.
Exemen är helt väck och Saga sover mycket bättre både på dagarna och på nätterna.
Jag känner mig som en helt ny människa, det var inte roligt när hon vaknade 1 gång i timmen nätterna igenom.

                     

                      -Läpparna små utav bär äro blå...

Puss!


2009-04-19 | 08:58:52 | Allmänt | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jompa

när ska jag komma?? :P

2009-04-19 // 13:01:46
» AnnO

men hur nöjd unge har du inte?:) så söt!

2009-04-19 // 13:11:49
» Anonym

Fan vad gott de lät... får man komma?? Lovar du en sån söndag tillsammans med mig när jag kommer hem?? Sötlök Saga.. de ser ut som hon har jättestor underläpp :) haha

2009-04-19 // 15:53:38
» Linda Boman

Glömde skriva att de va från mig de där förra :)

2009-04-19 // 15:54:41
» Marlene & Meja

Men gulleplutt!! Så gottis med blåbär :) Skönt att krämen har gett resultat. Hoppas eksemen håller sig borta nu framöver så Saga får fortsätta vara en glad tjej :)

2009-04-19 // 19:08:46
» AnnO

Sv: Måste väl erkänna att jag också är en sån som läser på helgerna, men det är inte lika roligt då för dom flesta ger juh upp bloggen då :)) haha pöss

2009-04-20 // 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback